torsdag den 24. oktober 2013

bedre sent end aldrig!!!!

Ja, sådan siger man jo!

Det er faktisk lidt pinligt, men jeg har altså helt glemt, at putte et billede herpå, og sige en tak til Tanja.
For snart et stykke tid siden, vandt jeg i en give-away, på hendes blog: Tanjas verden




4 ngl lækkert lilla alpaca, en pindemåler, pinde til strik af snoning og en lille pose maskemarkører.
.... super...

Jeg har tilmeldt mig en KAL på Ravelry, som starter slut november. Det skulle gerne ende ud i et sjal/tørklæde, og mon ikke den her lilla bliver den ene af garnene!!!!!

4 kommentarer:

  1. Skøn gevinst - og spændende med den KAL

    Jeg har strikket en babyvest i den skønne lilla alpaca fra Mayflower; synes det virker lækkert og har overvejet en halsting af en art i det garn....

    SvarSlet
  2. Heldige kartoffel :) ... Fin gevinst ...
    Lyder spændende med KAL ... Måske du finder garn på mandag hos Lisbeth
    Knus og go weekend

    SvarSlet
  3. Bedre sent en aldrig siger jeg også, for først nu er jeg på nettet igen og kan se dit indlæg. Tillykke med den flotte gevinst.

    SvarSlet
  4. Awesome work.Just wanted to drop a comment and say I am new to your blog and really like what I am reading.Thanks for the share

    SvarSlet