onsdag den 15. maj 2013

Jeg er her altså endnu.........

....... og jeg følger og læser næsten dagligt på de forskellige blogs.

Har lidt bøvl med den ene skulder, så det med strikkeriet bliver desværre ikke til så meget som jeg gerne ville.

Men jeg er da "kommet til" at starte på Gemini, i en super lækker blød silke/uld fra Garnudsalg.


Min grønne trøje i Lett-lopi, er da også næsten færdig. Mangler faktisk kun det ene ærme og så monteringen.
- Men synes den er lidt "tung" at strikke på i øjeblikket, så det bliver kun til et par pinde ind imellem!

Håber jo varmen endelig er kommet, så det haster jo ikke med , at få strikket tykke trøjer færdigt!!!!!

11 kommentarer:

  1. håber at skulderen snart kommer iorden igen...

    SvarSlet
  2. Øv med din skulder, sådan en kan brokke sig længe god bedring til dig

    Kh

    Lal

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja,øv. Har været ved læge, og venter nu på "dommen"

      Slet
  3. Dejligt du er her endnu Jette :) øv hvor træls med den skulder :( ...
    Godt sommeren er på vej ....
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - det er jo nok reparations-alderen, der trykker!
      Skønt med sol og varme

      Slet
  4. Næh vintertrøjer får vi ikke brug for lige foreløbig. En sommerbluse kan dog hurtigt blive aktuel.
    Rigtig god bedring med din skulder din stakkel.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak.

      Det kan jo stadig være køligt om aftenen, så en enkel vinter trøje må hellere blive fremme!
      Men sommerblusen er sjovere at strikke.

      Slet
  5. Gemini ser ud til at være en rigtig sød model - og den bliver garanteret flot i den farve.

    SvarSlet
    Svar
    1. Har længe gerne ville strikke den, - og havde "pludselig" lige garnet!

      Slet
  6. Jeg svarer lige herinde, i stedet for på min egen blog :) Det er sjovt at vi lige har gang i den samme, og næsten samme farve. Jeg får lyst til at prøve deres silkeuld også. recycled jeans er lidt hårdt at strikke i.

    SvarSlet