søndag den 14. april 2013

Øv!!!!!!!!

Fik færdigmonteret og vasket den for ca, 14 dage siden.





Mangler godt nok knapperne men orker ikke at finde og sy i!

Den KRADSER noget så forfærdenligt!!!
Jeg plejer ellers ikke at være SÅ sart - men det her er for meget.  Øv -øv - øv.

Opskrift fra November Knits
Pinde nr 5
Garn: Højlandsuld fra Garnudsalg og mohair fra Karen Noe

Den virkede ellers super blød og lækker da jeg sad og strikkede den, men.....

Nå, men nu ligger den bare og venter til jeg er færdig med og ærge mig. Så kommer der nok knapper i, og den ryger til salg!

6 kommentarer:

  1. jeg tror du skal prøve at vaske den igen, for den uld har jeg aldrig oplevet kradsende.

    SvarSlet
  2. Mon ikke også du har lavet en lille huske-fejl mht. at garnet er fra garnudsalg? tidligere har du skrevet garn-garagen og det er også det som badaroolen viser på et af de tidligere billeder :-)

    Uanset hvad så er det rigtigt ærgelig for det er jo en rigtig smuk bluse.

    dbh. Linda

    SvarSlet
  3. Sikke en skam for den er ellers sød. Det er mærkeligt for højlandsulden plejer ikke at kradse. Det er den blødeste af supersoft garnerne man kan få.

    SvarSlet
  4. Hej Jette
    Hmm... det forstår jeg ikke ...
    som de andre synes jeg heller ikke Garnudsalgs højlandsuld kradser ...
    men øv øv ... og meget underligt ... for rigtig sød er den
    knus

    SvarSlet
  5. ej hvor ærgeligt.... hmm håber du finder en som vil købe den :-)

    SvarSlet
  6. jeg ville også prøve at vaske den igen - måske med eddike i vandet til at tage kalk (prøv evt. at prøvevask en strikkeprøve med eddike, så du kan se, hvordan det virker).
    Det er for ærgerligt, at den kradser. Det er en rigtig smuk trøje, og jeg tror sagtens du kan finde en køber. Men allerbedst ville det da være, om du selv kunne komme til at bruge den.
    hilsen Mona

    SvarSlet