lørdag den 20. april 2013

Mange ideer, men mangel på tid!!!!

Fik det nye Kreativ Strik i dag!




Uha, uha, hvor er der ideer til nyt sommerligt strik. 
Det er jo helt farligt, at få sådan et blad ind af døren.. Især nu hvor der er flere projekter igang, og ferien er slut!  :-)))






......................

"Kom til", at købe lidt Lett-lopi i tirsdags!

Det er meningen, at det skal ende ud med denne her:


Det bliver godt nok i en støvet grøn farve. - og indtil videre er ser det sådan ud:


(farven er ikke fanget helt præcist - jeg øver mig stadig :-)))

5 kommentarer:

  1. Hej Jette
    Tak for sidst :)
    uha ja alle de lækre modeller ...
    især den grønne med det lille læg er jeg vild med :) - men lett lopi du har på pindende ser også rigtig godt ud :)
    er du færdig med din orange raglan :)

    knus og go weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak
      Uha - orange????? Ups, den grønne var pludselig lidt mere spændende at gå i gang med!

      Knus også god weekend til dig

      Slet
  2. Ja man kan hurtigt blive fristet.
    Sød model du strikker.

    SvarSlet
  3. Desværre tager arbejdet jo bare alt for meget af ens fritid - tænk, hvis man kunne strikke på fuldtid, så kunne man måske nå halvdelen af drømmeprojekterne - dit nye strikkeprojekt ser rigtig godt ud - det glæder jeg mig til at følge
    Kh Karen

    SvarSlet
  4. Sikken en masse lækkerier der er at finde i det blad, det skal jeg helt sikkert ikke have, for så bliver jeg da bare fristet :-)

    SvarSlet