fredag den 26. april 2013

Lagt til tørre!

Så blev min orange trøje færdig. Vasket i maskinen på uld/håndvask programmet med koldt vand!

 Ligger nu  på stativ på terrassen. Glæder mig til den er tør!

 

For ikke at køre med "næsten tom" vaskemaskine, røg den grønne trøje også med!




Men - øv - den blev vist da ikke helt ren!



Vi har brændeovn, og sådan en gang sod kan åbentbart ikke vaskes af med koldt vand!!

Nogen forslag til, hvordan man får sod af? Den er strikket i højlandsulden, så det er vel bare en forsigtig pletvask, der må til?????

2 kommentarer:

  1. Lækre trøjer du har fået lavet :-)

    mht sod, vi har også brændeovn og jeg ville nok smøre den ind i enten shampo eller opvaskemiddel og gnuppe det forsigtigt ind i pletterne med lidt vand også ligge den i en pose natten over og forsøge at vaske den igen....

    SvarSlet
  2. Wauw hvor er den flot den orange trøje. Sådan en vil jeg også lave. Ved du hvor jeg kan købe opskriften?

    SvarSlet