onsdag den 17. april 2013

garn ankommet!

Jeg bestilte garn fra Garnudsalg i fredags, og fik det i dag.

Jeg var godt nok lidt spændt på hvordan farven ville være i "real-life". Det var nemlig det eneste jeg var hurtig nok til at få bestilt. :-)
Hvergang jeg fik lagt det i "kurven", jeg ville købe - vupti - inden jeg nåede til betalingen, var "kurven" tømt.
Salget startede kl 23, og ca 23.15 var der udsolgt af det meste.......


Jeg købte en cone silke/uld i farven terracotta. Og otte nøgler alpaca i brun.
Tror de bliver super sammen.

-------------------

Men jeg har også været forbi den lokale garnpusher (man må jo også huske at støtte lokalt, så det ikke helt forsvinder! ) :-))
Kom "lige" til at købe lidt islandsk Lett-lopi i en smuk støvet grøn. Tror det skal være til en af de trøjer jeg har på to-do-listen!!!

9 kommentarer:

  1. Ser godt ud dine indkøb ;0)

    SvarSlet
  2. De to farver klæder hinanden.. Så er det bare med at finde på hvad der skal strikkes:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har allerede en ide til hvad, der skal strikkes. Men har lige to andre, der skal være færdige først! :-)

      Slet
  3. Jamen jeg er sikker på at du har ret. De to faver bliver fantastisk sammen de er jo mums.

    Kh

    Ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Og jo mere jeg kigger på dem, jo bedre synes jeg de ser ud sammen.

      Slet
  4. Hej Jette
    Wauw du var heldig ...
    Jeg loggede ind på Garnudsalg 23.15 og alt udsolgt ...
    Glæder mig til at se hvad du finder på :)
    Hov hvor erbilederne a det grønne :) ??
    Vi lige om lidt
    Knus

    SvarSlet
  5. lækkert garn du var heldig at få fat i :-)

    SvarSlet
  6. Brunt er altid pænt (i min verden) og de to klæder hinanden godt, så der bliver helt sikkert en skøn model ud af det makkerskab!

    SvarSlet