onsdag den 6. juni 2012

loppe-guld!

Jeg var en tur hos det nærmeste havecenter i søndags. Skulle godtnok ikke have planter, men hønsefoder! (ja, de har også både hunde- katte- og kanin/gnaverfoder)
Faldt over lidt krydderurter til haven: broget havesyre, chokolademynte og sødeurt. Nu skal de lige have lov til at vokse lidt, og så skal der smages!!

På vej hjem igen så jeg at der var et loppemarked. - uh ha da. Havde liiiige tid til at kigge ind.... og se bare hvad jeg fandt......




.......og så til næsten ingen penge!!!!!!

 

12 kommentarer:

  1. Den er smuk.. Hvor er du heldig..

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, man siger jo at heldet følger..... :-)

      Slet
  2. Svar
    1. tak. Nu MÅ jeg så købe et bundt garn, bare for at få den afprøvet! :-))

      Slet
  3. hvor er du da bare lige heldig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, og denne her bliver ikke lånt ud. Lånte min gamle garnvinde(hedder den det) ud, og fik den aldrig igen! øv.

      Slet
  4. Fantastisk, hvor er du heldig. Tillykke med den.

    SvarSlet
    Svar
    1. tusind tak. Er også superglad for at jeg drejede ind til det loppemarked. Nu skal den så bare afprøves!

      Slet
  5. hvor er du altså heldig :O)
    mht. til mynten ..så siger man at jo mere du klipper iden ..jo mere vokser den ....
    så drik du bare lidt chokolade-mynte te :O)
    knus♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak.
      Det med teen må da prøves. Laves det bare med friske blade?

      Slet
  6. Hej Jette;O)

    Ja der er jo visse mennesker der er heldige,
    sikke et fund....
    Lyder dejligt med dine krydderteer.
    KH en tidligere kollega:O)
    Birgit

    SvarSlet
  7. Tak.

    Tidligere kollega?? Ups, men pinligt - hjernen er lige stået af her. :-? (eller er det mon noget med alderen og det med at huske!)

    SvarSlet