torsdag den 1. september 2011

lidt andet end strik!

Jeg har et par - eller nærmere to - strikkeprojekter igang, som SKAL være færdige her i min ferie. (Kom jo til, at købe garn til noget nyt)

Men ind imellem strikken skal der jo også laves andet. Så udover det sædvanlige (det kedelige huslige!), er det blevet til lidt fingerringe:

 Min mor,min søster og jeg har lavet en lille butik med salg af diverse håndarbejdsting. Hjemmestrikket sokker, bluser, huer og halstørklæder, hjemmehæklet kartoffelvarmere og grydelapper, øreringe, armbånd, halssmykker og nu også lidt fingerringe.
Butikken er indrettet i vores mors gamle blomsterbutik.



2 kommentarer:

  1. Spændende...hvad er det for en butik og hvor henne her på fyn ??

    SvarSlet
  2. Butikken "bor" på et gammelt husmandssted lidt uden for selve Faaborg, på vej til Dyreborg. Min far og mor solgte diverse grøntsager og blomster for år tilbage.
    Mail evt til mig hvis du vil have den præcise adresse?

    SvarSlet