onsdag den 18. maj 2011

nej, for pokker da også....

....... så gjorde jeg det igen!


Sørme om ikke jeg "kom til" at købe lidt garn igen.
Har nemlig en plan om, hvad der skal blive ud af det. Men tror ikke jeg vil afsløre noget endnu. Der er nemlig lidt andet, der også skal være færdigt først.

For nylig fik jeg ryddet op i min strikkekurv. Trævlet op, kasseret og strikket færdigt!
En poncho har fået syet ender af, og en trøje fået sat knapper i. Blev vasket i dag, og ligger lige nu til tørre.

Der blev jo pludselig sååååååå meget plads i kurven!!!!!!!!    :-)))

                                     

2 kommentarer:

  1. :) bild ikke mig ind at du kun har garn i kurven ... hihi
    - glæder mig til at se had dette garn bliver til
    kh♥

    SvarSlet
  2. God Aften Jette
    Vi kan bare ikke lade være...
    Måske posten kommer med en lille pakke til mig i morgen.. Jubi..
    Hvis jeg altså får tid til at hente den med det program jeg har... Jeg skal...
    God Onsdag Aften / RikkeBo

    SvarSlet