torsdag den 17. februar 2011

øv - hvorfor går det ikke så hurtigt!

Øv, hvor går det bare ikke hurtigt nok. Strikker på p 3 og havde ellers lovet mig selv ikke at starte på noget, der skal laves på under p 4!

Synes jeg har siddet med det her i en evighed. (ca en uge!)


Det er godt nok et lidt dårligt billede. Der er strikket rundt og der er ikke en spids på.
Det skulle gerne blive til "årringe" fra Annette Danielsens bog: Strik naturligvis.

Der er også et par andre modeller i bogen, jeg kunne tænke mig at lave. Især "Cumulus". Den er strikket på p 7! :-)
Det ender nok med, at jeg er nød til at købe bogen. Har allerede fornyet denne på biblioteket to gange.



Jeg har ellers også ni nøgler Fabel liggende.                             
Der var engang en ide med hvad der skulle strikkes,
men det er gået i glemmebogen.



Nå, må hellere plante mig i sofaen med mit strikketøj og en kop kaffe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar