lørdag den 1. januar 2011

Langt om længe...........

......blev jeg færdig med min sweater strikket i pladegarn- lopi.

Den blev ikke helt som jeg havde håbet på. Jeg har åbentbart et lille problem med at strikke med mere end to farver ad gangen!
Men den er skøn varm - det skal der ikke være tvivl om!

Har garn til èn mere, så jeg prøver igen senere.


Fik, blandt andet, disse bøger i julegave, så må hellere finde noget enkelt strik at lave. Det må da kunne lade sig gøre både at læse og strikke samtidig???????





2 kommentarer:

  1. Hej Jette.

    Så lige på fb. at du har fået en blog .....
    så kan vi jo holde lidt øje med hinanden :)
    -lækker sweater. Og skønne bøger. :)
    Kh. Marianne

    SvarSlet
  2. Den der Adler Olsen har jeg også kig på, heldigvis fik min søster den i julegave! Flot sweater!!

    SvarSlet